18.21

Hur blev klockan så mycket?

Ganska så segt i skolan idag... Men det är onsdag, så de skönt. Lill-lördag liksom.

De mest kreativa idag har väl vart att jag fått hela mina armar målade på... gillar det jätte mycket. Jag kommer så tatuera mig snart! Jag får faktiskt göra det på måndag om jag vill, tjiho! Jag fyller 18 redan på måndag? Hur? Min pappa sa "Det känns kanske inte som igår, men som om det va förra veckan som jag bytte blöjor på dig". Ja tänk hur fort det gått. Men det är ändå förhoppningsvis många år kvar. De bästa åren! När man är fri, och inte spenderar hela dagarna i skolan. Vad ska jag göra? Sån härlig känsla ändå at bara kunna göra det man vill när man vill efter gymnasiet.
 
Hade första religon lektionen idag med ny lärare.... kan bara säga att vi antingen kommer bli bra vänner, eller absolut inte. Hela min klass gillar han, men jag har inte bestämt mig än. Jag återkommer när jag gjort det...
 
Vad har jag mer gjort idag? Juste jag, Alex och Solis hjälpte Farrin. Hon är hjälp lärare i matte, som jag och Alex har vart hos. Iaf så behövde hon hjälp med att lyssna på en text och skriva ner det.Så de klart vi hjälpte henne när hon fick oss att klara matten. Ska hjälpa henne på fredag efter skolan också. Gillar henne jätte mycket! Positiv och allt! Btw så ska jag läsa matte 4c med antingen adventure eller natur natur... Nej tack!
 
Okej ni ska få bild på mina fina armar sen. Solis är den duktige som ritat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0