Blää

Jag har plötsligt börjat lida av "kan inte sova" och "kliar över hela kroppen". Jag vet inte vad det är men jag kan inte somna på kvällen och när jag väll somnar så vaknar jag senare på natten och kan inte somna om. Jag blir helt galen! Igår natt så tänkte jag börja läsa i min bok, men istället så körde jag på lite musik... Fick inte så mycket sömn den natten...

Nu ligger jag i alla fall i sängen och kollar på drama för att försöka bli trött. Men samtidigt så vill jag sova för jag ska upp tidigt för att åka till Emma. Vi får se hur det går!
 

Mehehe mitt drama! Det är jätte bra och kärleksfullt och helt min stil!!! (Jätte Cheesy)


Jo min syster konfirmerade sig idag! Åh hon är så kristen! Nej men det va kul med all släkt och så. Plus att jag gillar kyrkor av någon anledning, mest psalmern, men allt är bara så fint! Hon verkade även bli glad över halsbandet jag köpt till henne från Marc Jacobs, så det va kul!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på mitt drma och sen sova. Ska visa lite bilder från london sen också. (Ja vi hade bajs kul!)

Natti natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0