Fyfan

Första skoldagen börjar vi med prov, precis som det ska va! Nej fyfan... matten behöver vi inte prata om. Sen gjorde jag fysik prov också, och det hade jag pluggat jätte mycket till. Därför gör det så ont när man sedan sitter där på provet och märker att man skulle fokuserat lite mer på det än det. Förhoppningsvis klarar jag det! Det skulle vara orättvisst annars...

Ikväll ska jag på bio med Emma i Kista och även äta halloumi. Det ska bli jätte kul! Vi ska se filmen "The Heat" en komedi (Eller komendi om man vill säga så).

Och imorrn börjar skolan på riktigt... Är nervös... jätte nervös... döds nervös... bajs nervös... ja ni förstår!

Måste verkligen komma på hur min webkamera fungerar så jag kan bjuda på riktigt fula bilder på mig själv när jag gör grimaser. 

Ni får lite andra bilder från London nu, YAY! Eller inte för det fungerar inte... asdadj varför?! Jag blir galen av alla jäkla problem!!!
 

Nya människor i alla fall att ge namn till i skolan, mohahaha

OKi bye
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0