God eftermiddag/kväll!

 
 
Skolan idag va ganska så okej! På svenskan ska vi nu få läsa en egen vald bok. Så då blev det looking for Alaska. En John Green bok ofc, då jag alltid velat läsa en av hans böcker. Och sen har jag fått låna en till bok som är skriven av han av Emma. Den är på engelska, och det är faktiskt det språket jag föredrar att läsa om jag läser! 
 
Efter skolan drog jag, solis och Alex in till stan och jag köpte ett block till skolan... Mycket kul mycket kul! Sen tyckte mamma att åtag skulle köpa en terrass värmare och släpa med mig på bussen... 3,2kg, midjehög, och as tjock... Det tyckte inte jag så jag sket i det thihi!
 
Nu ska jag på födelsedags kalas med familjen, så bye bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0