2013

Hittills är 2013 ellt VÄLDIGT bra år! Jag är så otroligt glad, och det känns bara bra.

Alex och Solis sov över här på landet onsdag till torsdag. Har saknat dem så mycket! Enligt mig så hade vi väldigt kul... Som vanligt helt enkelt! Så kul också att de fick se var jag bor eftersom det är lite annorlunda från va dom bor. Men jag tror de gillade landsbygds livet.

Vi gick i alla fall och la oss klockan 05.00 kanske lite senare, hade inte riktigt koll. Vi sov i gäststugan så vi kunde parta loss rejält innan vi somnade. Tror nog aldrig jag gått och lagt mig så sent faktiskt... Men jäklar va skrattig man blir så sent! Hahahh åh gud jag dansade på golvet hahah det va kul!

Vi gick väl upp klockan 12.45 eller nåt hahah. Har nog heller aldrig sovit till så sent på dagen! Men då ringer min kära Emmis så då hade vi lite att prata om! Hon kom hem idag och jag har saknat henne så! Så imorrn ska vi synas, det ska bli awesome.

Tisdag till onsdag fick jag heller inte så mycket sömn! Men jag kan ta det, de e värt det! Jag låg i min säng och tänkte, så jag kunde inte somna. Men det va inte panik känsla för att jag inte kunde somna utan ja helt ok ändå! Så förhoppningsvis får jag sova ikväll, men nåt säger mig att jag kommer inte kunna somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0