Men halla i stugan!

Jag sitter med en amerikans dator darav stavningen...
 
Har ni det bra i sverige eller? Jag har det bra i USA i alla fall. Men imorrn bar det av till Hawaii!!!!!!!!
 
Idag har vi sett Hollywood skylten, walk of fame, downtown LA och citadel outlet. Darav mycket fotografering, shopping, atande och ja ganska mycket mer shopping. Men kul har det vart! Gillar LA jatte mycket faktiskt, trevligt folk, god mat och jatte fint.
 
Jo och igar va det ocksa shopping saklart, men aven beverlyhills och redeo drive, farmers market och the grove. Har inga bilder pa denna dator. Men det kommer nog sen!
 
Ha det bra i skolan i kalla sverige. Tank pa att jag kommer ligga vid poolen pa Hawaii imorrn!
 
Puss pa er <3
 
Mamma: "vill du ha din ost Fanny?"
Fanny: "JAAA"
 
Yes varlden jag har kopt cheese  sticks, min stora karlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0