Svejsi!

Idag har jag vart i stallet. Ganska tråkigt hahha men det är alltid kul att pussa på hästarna!

Igår vad jag med Emmisen har saknat henne jätte mycket! Red på morgonen så va hos henne vid 12. Vi hade ganska mycket att prata om, så vi pratade och va ute med puma på promenad. Sen drog vi till kista efter att jag pratat till mig en macka hahha.

Jätte mysigt i kista! Jag skulle få min julklapp av Emmis vilket va en ring. Grejen är att hon har en likadan så vi har dem på samma finger som en vänskapsring <3 den är jätte fin! Tack så mycket Emma!

Sen fika vi och kollade i lite affärer. As mysigt och kul i alla fall. Men nu dröjer det 3veckor igen tills vi syns igen.. Det suger! Jag drar ju till Hawaii!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HIhi så lite så, den passar jättebra på dig!! :) Pusss

2013-01-07 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0