London snart!

Har börjat packa! Men fyfan vad tråkigt det är. Förut tyckte jag att det va jätte kul att packa inför en resa, men inte längre. Vad behöver man? Har i alla fall förstått att jag behöver shoppa då inget jag har passar i att strossa runt i London...

Har vart med Emma en stund på morgonen/dagen för att prata lite om London, vi kom inte fram till nåt särskilt dock haha.

Är inte ett dug nervös inför resan faktiskt! Jag älskar att resa, och det är det jag vill göra med mitt liv, så det är inget jag behöver vara nervös inför. Jag vet att allt kommer fixa sig om det blir problem!
 



Har även lite ångest efter att ha läst en fanfiction... Tack Solis haha! Den va så jävla bra så jag kopierade den till ett dokument och ska skriva ut den någon dag och spara. 67 sidor...

Sen kom en ny EXO låt och musikvideo, och det gjorde inte det hela bättre. Så sorgligt alltihop... Men låten och video va grymt bra dock så ja!

 
Aww Kaisoo <3

 
“My name is Jongin. I’m the writer who lives next door. See you tomorrow, hyung. Don’t forget!”
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0