1 oktober klockan 15.16 2013

Officielt höst nu va? Jag tycker det är höst nu iaf! Det är väl härligt antar jag... Men lite tråkigt, för det betyder ju att det är vinter snart. Och det är inte lika kul!
 
Men hösten betyder mys! Dricka varm choklad med grädde, och kanske lite chocolate chip cookies till MUMS! Fast det kan jag inte äta eller dricka för ens om 3 veckor.... Men det blir faktiskt fint ute på träden! Emma får mig att gilla hösten mer och mer för varje dag...
 
och btw så kommer hon hem snart!!! Så excited! Då ska vi mysa!!!

 
 
 
Känner för att fota hmmm
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaaaaaa, gillar att du börjar gilla hösten :D Tralalalala jag är hemma snaaaaaaaaaaart. Saknar dig megamycket!!!!!!!

2013-10-01 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0