20.55

Är trött och vill gå och gräva ner mig
 
Nej men tjenare! Har inget intressant att berätta om dagen... Men helgen va askul! Började lördagen med att åka hem till Emma och äntligen se henne! Sen åkte vi till stan och shoppa, och åt sallad pga av min jävla diet. (slut om mindre än två veckor!!!) Till middag åt vi nachos hemma hos henne och sen började vi förfesta haha. Och sen drog vi ut, det va kul!
 
Ska dricka grönt te snart, och sen sova. 
 
http://www.youtube.com/watch?v=hT_nvWreIhg
 
Åh känner mig så trött på allt. Och pappa är borta i två veckor. Och jag börjar jobba på söndag, är nervös. Och jag kan inte äta vad jag vill. Jag är riktigt trött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0