Åh herre vad lycklig man kan bli!

People, jag SKA på vixx konsert! 
 
Människor förstår inte, det må va tråkigt, men skit på er! FÖR JAG SKA GÖRA NÅT SOM GÖR MIG SÅ JÄVLA LYCKLIG. Och om ni inte är glada för min skull, och inte försöker förstå, ja då vill jag inte ha er.

Även fast man inte har den passionen själv till något, så kan man fortfarande vara glad/lycklig/förväntansfull för någon annan. Om ni inte är det för min skull... ja då vet jag inte.
 
Jag kan inte förstå att det här händer. Det är så jäkla mäktigt! Jag är så glad så att det inte är sant. Firade med att lyssna på vixx- on and on och dansa den kända dansen medans jag borstade tänderna! 
 
Trodde inte att detta skulle hända! Jag hade accepterat att det troligen aldrig skulle hända. Men just nu händer det!
 
Ravi, Leo, Hongbon, Hyuk, Ken & N.... jag är så jävla redo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0