Hejsan svejsan

Åh åh åh! Igår såg jag "den sista samurajen" älskar den filmen!!! Alla gick och la sig, men jag kunde inte slita mig!
 
Hur är det med er? Jag mår iaf ganska bra. Har vart hemma själv idag vilket har vart skönt! Emma snodde familjen och drog på hopptävlng med Gina. Bad dem att ringa och säga hur det gick, men ist fick jag läsa på fb att de fick en tredjeplacering i iaf ena klassen med dubbel nolla! Äntligen säger jag bara, efter all denna tid med otur! Så grattis till dom!
 
Själv har jag ätit frukost och lunch. Vart ute med hundarna. Pluggat lite religon och fysik. Och även städat heeela mitt rum, de ni! Plus att jag hunnit kolla femte avsnittet av WIN och lite Love Rain. Resten av dagen ska jag förhoppningsvis plugga lite mer, fixa så min tv funkar, duscha och fräscha upp mig lite (snacka om att det behövs). Och sist men inte minst prata med min kära Emma som är uppe i gällivare som jag saknar så mycket! Pratade aldrig igår... Jag kollade på film och Emma hade ändå sällskap där uppe så vi tar igen det idag!
 
Imorrn blir det spex foto i skolan också, så måste packa!
 
Bye bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0